נתוני לינקדאין חושפים: איזה סוג InMail זוכה לתוצאות הטובות ביותר

לינקדאין, הרשת החברתית המקצועית, ביצעה מחקר מקיף נושא InMail. זאת במטרה לגלות אילו סוגי הודעות משיגים את התוצאות הטובות ביותר בפלטפורמה.

המחקר ניתח עשרות מיליוני InMails שנשלחו על ידי מגייסים ארגוניים בכל רחבי העולם בין מאי 2021 לאפריל 2022. מטרתיו של המחקר היה לענות על חמש שאלות מרכזיות ולדעת אילו סוגי הודעות הן בעלות הסיכוי הגבוה ביותר לקבל תגובה.

  • האם הודעות ארוכות או קצרות יותר עובדות טוב יותר?
  • באיזה יום בשבוע יש סיכוי גבוה יותר לקבל תגובה?
  • האם הודעות מותאמות אישית זוכות לשיעור תגובה טוב יותר מהודעות רגילות?
  • האם “Recommended Matches” יענו יותר ל InMail?
  • האם יש סיכוי גבוה יותר שמועמדים “פתוחים לעבודה” יענו?

המחקר גילה כי משתמשי ״Recommended Matches״ ומשתמשים אשר נמצאים בסטטוס ״פתוח לעבודה״ הם בעלי סבירות גבוהה יותר לענות להודעות InMail תוך 30 יום. ההודעות שזכו לאחוז מענה הגבוה ביותר הן ההודעות הקצרות בניגוד לארוכות. ברוב המקרים יום שני היה היום האופטימלי לשליחת InMail.

הודעות קצרות יותר אפקטיביות מהודעות ארוכות

לינקדאין גילתה שה-InMails הקצרים ביותר הניבו את התוצאות הטובות ביותר.

הודעות מתחת ל-400 תווים הציגו ביצועים טובים יותר ב-22% מהממוצע, כשהמספרים ירדו ככל שההודעה התארכה. הודעות שבין 401 ל-800 תווים הציגו ביצועים טובים יותר ב-3% מהממוצע, בעוד שהודעות שבין 801-1200 הציגו ביצועים נמוכים ב-6 מהממוצע. ההודעות ארוכות מאוד של 1200 תווים מעלה זכו למענה הנמוך מכולם עם אחוז מענה נמוך ב-11% מהממוצע.

נראה כי המגייסים אינם מודעים למספרים ונוהגים לשלוח הודעות ארוכות. כאשר 90% מהודעות ה-InMail ארוכות מ-400 תווים. לכן כדאי לקצר.

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *